۳ روستای الموت شرقی از نعمت گاز برخوردار شدند/ آغاز عملیات گازرسانی به ۶ روستای جدید

در نهمین روز از دهه مبارک فجر، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۶ روستا و بهره برداری از گازرسانی به 3 روستای ازرت، مزرعه علیا و مزرعه سفلی بخش الموت شرقی انجام شد.

۳ روستای الموت شرقی از نعمت گاز برخوردار شدند/ آغاز عملیات گازرسانی به ۶ روستای جدید

به گزارش دهقانی پور از قزوین، ظهر امروز در مراسمی با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، علی حجتی پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، عباس کاظمی فرماندار شهرستان قزوین، بخشدار معلم کلایه و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۶ روستا و بهره برداری از گازرسانی به 3 روستای ازرت، مزرعه علیا و مزرعه سفلی بخش الموت شرقی انجام شد. علی حجتی پور در این مراسم از برنامه ریزی و طراحی گازرسانی به 133 روستا در سطح استان تا پایان سال 1402 خبر داد و گفت: گازرسانی به ۶ روستای آتان، هنیز، طاله، ایلان، کلایه و چوثر از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان قزوین بوده که طی این مراسم عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: هزینه اجرایی عملیات گازرسانی به این 6 روستا بالغ بر 435 میلیارد ریال خواهد بود که پس از اتمام عملیات گازرسانی بالغ بر 1000 خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد. مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین هزینه اجرایی عملیات گازرسانی به ۳ روستای ازرت، مزرعه سفلی و مزرعه علیا را بیش از 45 میلیارد ریال برشمرد و گفت: بیش از 95 خانوار در این روستاها از نعمت گاز بهره مند شده اند که مطمئناً وجود نعمت گاز در این روستاها باعث مهاجرت معکوس و توسعه روستاها خواهد شد.  پایان پیام/

Categories:

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید