چشمی: به آنهایی که منتظر باخت استقلال بودند تبریک می‌گویم/ داور مقصر شکست‌مان نبود، اما تصمیمش روند بازی عوض کرد

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: بابت برد پرسپولیس به آن‌هایی که هفته‌ها نشسته بودند تا استقلال ببازد، تبریک می‌گویم.

چشمی: به آنهایی که منتظر باخت استقلال بودند تبریک می‌گویم/ داور مقصر شکست‌مان نبود، اما تصمیمش روند بازی عوض کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی دهقانی پور، روزبه چشمی درمورد شکست یک بر صفر استقلال در دربی 100، اظهار داشت: آن انتظاری که باید می‌بودیم تا دربی را ببریم و هواداران و خودمان انتظار داشتند، نبودیم. از طرفداران‌مان عذرخواهی چند باره می‌کنم و بابت برد پرسپولیس به آنهایی که هفته‌ها نشسته بودند تا استقلال ببازد، تبریک می‌گویم. خیلی از بازی‌‌ها منتظر باخت استقلال بودند اما الان باید به آن‌ها تبریک بگویم زیرا سرانجام آن چیزی که می‌خواستند، اتفاق افتاد.

وی درمورد دلیل شکست استقلال، گفت: تیمی که باید این دربی را می‌برد نبودیم و قطعا از لحاظ فنی تیم حریف خیلی بهتر بود و ما هم در طول فصل بهتر بودیم اما در این بازی شرمنده هواداران شدیم و آنگونه که باید  بازی نکردیم.

بازیکن استقلال درخصوص قضاوت داور، توضیح داد: الان 2 صحنه را دیدم. اولی صحنه قبل از گل پرسپولیس بود و هر چه نگاه کردم، سیلوا خطایی نکرد. برخوردی بین او و بازیکن پرسپولیس ندیدم. نمی‌گویم مقصر صد درصد باخت استقلال داور بود اما چرا وسط زمین خطایی می‌گیرد که روند بازی را عوض کرد. در آن صحنه رو به جلو می‌رفتیم اما با آن خطا تیم عقب رفت و سپس گل خوردیم. فکر می‌کنم همه صحنه‌های 50-50 را امروز به سود پرسپولیس سوت زد.

چشمی درمورد اینکه آیا منظورش از صحنه دوم برخورد مشکوک توپ به دست ولسیانی در دقیقه 6 است، عنوان کرد: برخی کارشناسان گفته‌اند پنالتی بود و برخی هم گفته‌اند نبود. پرسپولیس اواخر بازی از 18 قدم خودش بیرون نیامد اما خطای هند محبی را گرفت. از او پرسیدم آیا هند شده که گفت من ابتدا آوانتاژ دادم. اگر آن خطا را آوانتاژ داده است، همان صحنه که توپ به دست بازیکن ما خورد نیز باید به سود استقلال خطای هند می‌گرفت زیرا تیم در آن حالت از زیر فشار درمی‌آید. چند بار گفته‌ام از این دست اتفاقات کوچک در خیلی از بازی‌ها دیده شده اما بازهم شاهدش هستیم.

وی درخصوص شانس قهرمانی استقلال با این باخت، گفت: آن زمان که 8 امتیاز عقب بودیم،  همه می‌گفتند نمی‌رسیم اما با تمام توان در 3 بازی باقی‌مانده لیگ و جام حذفی می‌جنگیم. وظیفه‌مان است این کار را بکنیم. اینگونه نیست که لیگ برای ما تمام شده باشد. کار خودمان را انجام می‌دهیم و با تمام توان به آن 3 بازی و جام حذفی می‌رویم. الان به جایی رسیده‌ایم که نتایج سایر تیم‌ها نیز برای من مهم است. با نتیجه امروز خودمان باعث این کار شدیم.

بازیکن استقلال تاکید کرد: در پایان باید یک جمله بگویم. اولین سالی است که خبرنگاران اعم از پرسپولیسی و استقلالی یا طرفدار هر تیمی و همچنین هواداران و تک تک افرادی که فوتبال را دنبال می‌کنند، دیدند چه بلاهایی سر استقلال در طول فصل آمد. سرمربی ما یک بار کامل صحبت کرد اما هنوز هم این مسائل ادامه دارد. نمی‌خواهم این نتیجه را توجیه کنم و از هواداران نیز عذرخواهی می‌کنم. بار دیگر شرمندگی خود را از اینکه سر پایین از استادیوم بیرون رفتند، اعلام می‌کنم اما مانند وقتی بردیم، الان هم می‌گویم این تیم قابل ستایش است.

چشمی افزود: مشکلاتی که این تیم داشت اگر هر تیم دیگری داشت، شاید اکنون در رتبه هشتم یا نهم جدول بود. این  توجیه باخت نیست اما باید از بازیکنان و کادرفنی بابت طول فصل تشکر کنم. اطمینان داشته باشید با تمام توان در این 3 بازی لیگ و جام حذفی به زمین می‌رویم. امیدوارم اتفاقات خوبی در ادامه فصل برای ما بیفتد.

پایان پیام/

Categories:

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

پیوندها
خرید فالوور اینستاگرام حمید هیراد دانلود اهنگ دانلود اهنگ جدید خرید بک لینک چسب سنگ کاشی سرامیک پودری خرید بک لینک دانلود اهنگ اتصالات خرید بک لینک دانلود اهنگ جدید خرید بک لینک نهال نهال گردو خرید شال و روسری اتصالات دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ جدید خرید اپل ایدی فایروال دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ جدید خرید فالوور اینستاگرام دانلود اهنگ جدید خرید فالوور اینستاگرام دانلود اهنگ جدید خرید شال و روسری خرید فالوور اینستاگرام فایروال خرید فالوور لایک کامنت اینستاگرام خرید فالوور لایک کامنت اینستاگرام خرید نهال دانلود اهنگ جدید چسب سنگ کاشی سرامیک پودری خرید فالوور اینستاگرام خرید بک لینک دانلود آهنگ جدید خرید فالوور اینستاگرام دانلود اهنگ جدید نهال دانلود اهنگ جدید خرید بک لینک دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ جدید خرید فالوور اینستاگرام دانلود اهنگ جدید دانلود اهنگ جدید اتصالات چسب سنگ کاشی سرامیک پودری